Jag är ny här!

Jag är en människa som länge gillat att skriva, och då ofta i bloggform. Jag har irriterat mig som attans på att ungdomar idag skriver så förjävligt som de gör. Jag startade därför denna blogg för att visa lite riktig svenska. Detta betyder inte att jag inte kan skriva fel. Om någon anser att jag är en språkpolis som är dum i huvudet, så undanbedes kommentarer så som: "Du sejer att ungdommar inte kan skriva, men du kan fanimej inte skriva sjelv", från dessa människor.

Jag kommer inte kritisera samhället så mycket, i alla fall inte ur en politisk synvinkel, då politik inte intresserar mig särskilt mycket. Det jag skriver om är ofta hur det är att vara ungdom, eller hur det är att känna sig som en vuxen utsänd i ungdomens värld som spion. Jag kan skriva om tankar, idéer och filosofier som jag av någon anledning tycker att resten av världen bör veta (även om den världen enbart sträcker sig till mina närmaste vänner).

Det skall även tilläggas att jag är en filmintresserad människa, så jag kommer antagligen smyga med ett och annat citat.

Fram tills jag kommer på något bra att skriva om, får detta räcka.

Ha't bra!

MVH
Ludwig

Kommentarer
Postat av: Wajje

FY FAN VA DIN BLOGG SUGER LUDDEWN! DU STKAVAR SOM EKN HES HEST! FORFAN JEG SKA NEJTA DIG DIN JEVEL!! -Asamat

hhihi :) Trevligt att Ludde ska ha en liten blogg med citat :) (Jag älskar citat) speciellt Einstein citat. kthxbaiBBQSAUCE-roflmao

2008-04-10 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0