Försening

Jag befinner mig just nu på filmgymnasiet, i biblioteket. Meningen var att vi skulle redigera förra veckans Podcast, och att den skulle komma ut idag.
Vi skulle också se Rambo IV för att på Fredag spela in vår Rambo-special.
Nu är det dock så att filmettorna har sin animationsproduktion, och ockuperar ljudrummet både denna och nästa vecka, vilket gör att vi inte får tillgång till det.
Därför kommer vår Podcast att försenas med två veckor.

Vi kommer dock att se Rambo IV idag, så min Rambo-special på bloggen kommer ut i alla fall.
Jag ska hålla bloggen uppdaterad under tiden, så att ni inte får helt tråkigt.

Jag hoppas ni ha förståelse för skolans regler, och att ni kommer sakna våra röster ur datorhögtalarna.

Tack till er som läser!

Ha't bra!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Byt bild unge.

2009-02-20 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0